Monday, August 24, 2009

Rebin Birham kembali memimpin AMK Negeri Sembilan


Naib Ketua Cabang Jempol, saudara Rebin Birham baru-baru ini telah dilantik sebagai Ketua AMK Negeri Sembilan yang baru oleh Ketua AMK Malaysia, saudara Shamsul Iskandar Akin.

Beliau telah menggantikan Ketua AMK Negeri sebelum ini, saudara Halim A Aziz. Ini merupakan antara program penyusunan yang sedang dijalankan oleh AMK Malaysia di seluruh Malaysia bagi memantapkan AMK negeri-negeri disamping mengukuhkan persefahaman anggota-anggota AMK.

1 comment:

HALIM said...

Salam,

Tahniah rebin kerana dilantik semula memimpin amkns. Cuma satu sahaja nak buat pembetulan pada blog ini, no talipon saya ialah 0136100737/ 012-7720737.
Apapun, sepekara lagi ialah berkenaan dgn sidang media, sebelum membuatnya haruslah memikirkan implikasi terhadap pakatan rakyat di negeri sembilan. Oleh itu, berpandangan jauh sebelum mengeluarkan kenyataan. Kita hebat bukannya kerap keluar kenyataan media, tetapi juga akan merosakkan hubungan sesama pakatan dan tak lansung memberikan persepsi negatif terhadap diri kita. Hanya sekadar pandangan untuk sdr sahaja. Yang baik dari Allah dan yg buruk dari kelemahan saya sendiri.

Semoga berjaya.